Alimente bogate în calciu

Pe lângă lactate care, știm cu toții că sunt bogate în calciu, mai există și alte alimente care conțin această vitamină.

Calciul are un rol important pentru întregul organism. Deși ponderea acestuia este mai mare la nivelul oaselor și al danturii, se regasește în mai multe organe și sisteme din organism și contribuie la buna funcționare a acestora.

Deci, consumul de calciu este foarte important pentru sănătate.

Mai jos aveți 7 alimente bogate în calciu:

Sardine și conserve de somon
Datorită oaselor care sunt comestibile, sardinele și conservele de somon sunt foarte bogate în calciu.

Acești pești grași oferă, de asemenea, proteine de înaltă calitate și acizi grași omega-3, care sunt buni pentru inimă, creier și piele.

Rubarba
Conține fibre prebiotice , care pot promova bacteriile sănătoase din intestin.

Rubarba este la fel de buna ca și spanacul dar rubarba are și o putere mare de absorbție a calciului.

Dar…

View original post 244 more words

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s